loading...
کتابخانه عمومی روستای بنه گز
حسین پولادی بازدید : 499 یکشنبه 28 آبان 1391 نظرات (0)
کدگذاری در شبکه

 

نام کتاب :  آموزش امنیت و کد گذاری در شبکه

نویسنده : گروه آموزشی فرزان

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه : 172

قالب کتاب : PDF  

حجم فایل :  2,190  Kb

توضیحات :  در مقوله شبکه‌های کامپیوتری، زمینه تخصصی امنیت شبکه، شامل مقررات و سیاست‌های اتخاذ شده توسط مدیریت شبکه است که به منظور جلوگیری و نظارت بر دسترسی غیر مجاز، سوء استفاده، اصلاح، یا ایجاد محدودیت در شبکه‌های کامپیوتری و منابع قابل دسترس در شبکه، تدوین و اعمال می گردد. ارتباط بین دو میزبان که از یک شبکه استفاده می کنند، می تواند به منظور حفظ حریم خصوصی رمزنگاری شود.

 


حسین پولادی بازدید : 201 یکشنبه 28 آبان 1391 نظرات (0)

 

 هکرها و اینترنت

نام کتاب :  هکرها و اینترنت

نویسنده : میثاق یاریان

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۷۱

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۱۳۰   کیلوبایت

توضیحات :  چگونه یک متخصص امنیت اطﻼعات شوم؟ کسب چه مهارت های امنیتی، آینده مرا تضمین می کند؟ شاید این سوال بسیاری از مبتدی های امنیت اطﻼعات باشد که می پرسند: “چه مهارت هایی من نیاز دارم تا اولین شغل امنیتی خود را پیدا کنم؟” اخیرا در همین زمینه من با افراد زیادی برخورد کردم که درباره مهارت های مورد نیاز یک “تحلیگر امنیتی تکنولوژی های اطﻼعاتی” سوال داشتند. پیشنیاز این مسائل این کتاب می باشد

 


حسین پولادی بازدید : 185 یکشنبه 28 آبان 1391 نظرات (0)

 

کتاب امنیت گوگل

نام کتاب : امنیت گوگل

نویسنده : محمدرضا رشیدی

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۵۹

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۹۹۰   کیلوبایت

توضیحات :  با مطالعه ی کتاب امنیت گوگل مطمئنا  درک عمیق تر و متفاوتی نسبت به قبل از امنیت دست پیدا خواهید کرد و دید وسیع تری از آن خواهید داشت.گوگل،می داند چه بنویسد تا با ذهن ما و شما سازگار باشد.کتاب پیش رو،متفاوت ترین کتاب امنیتی خواهد بود که تا به حال مطالعه کرده اید.

حسین پولادی بازدید : 247 یکشنبه 28 آبان 1391 نظرات (0)

 

حملات مردی در میان‎

نام کتاب : آشنایی با حملات مردی در میان

نویسنده : پویا دانشمند

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۳۶

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۴۷۰   کیلوبایت

توضیحات :  حملهٔ مرد میانی (اغلب با مخفف MITM و همچنین با عنوان حمله ی bucket brigade یا گاهی اوقات با عنوان حمله ی ژانوس شناخته شده‌است ) در رمزنگاری و امنیت رایانه شکلی از استراق سمع فعال می‌باشد که در آن حمله کننده اتصالات مستقلی را با قربانیان برقرار می‌کند و پیام‌های مابین آن‌ها را بازپخش می‌کند، به گونه‌ای که آن‌ها را معتقد می‌کند که با یکدیگر به طور مستقیم در طول یک اتصال خصوصی، صحبت می‌کنند در حالی که تمام مکالمات توسط حمله کننده کنترل می‌شود. حمله کننده باید قادر به استراق سمع تمام پیام‌های رد و بدل شده مابین دو قربانی و گذاشتن پیغام جدید که در بسیاری از شرایط درست کار کند، باشد.(برای مثال، حمله گری با حوزهٔ دریافت یک پیام Wi-Fi wireless access point، می‌تواند خودش را به عنوان یک مرد میانی جا بزند). یک مهاجم مرد میانی در صورتی می‌تواند موفق شود که هر نقطهٔ انتهایی را با با رضایت دیگری جعل هویت کند. این یک حمله (یا نبودِ) احراز هویت دو جانبه‌است. اکثر پروتکل‌های رمز¬نگاری شامل بعضی از اشکال احراز هویت نقاط انتهایی به خصوص برای جلوگیری از حملات MITM می‌باشند. برای مثال، SSL می‌تواند یک یا هردو طرف را با استفاده از مجوز گواهی مورد اعتماد دو طرفه، احراز هویت کند.

حسین پولادی بازدید : 227 یکشنبه 28 آبان 1391 نظرات (0)

نام کتاب :  معرفی تکنیک ها و ابزارهای پویش پورت‎

نویسنده :  نیما بازگیر

پویش پورت‎

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۲۳

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۳۹۷  کیلوبایت

توضیحات :  تست نفوذپذیری در شبکه ها شامل چند مرحله می باشد که اولین آن شناسایی مقدماتی هدف بوده و گام دوم، پویش و جستجو در شبکه بدنبال رخنه ای برای نفوذ  ( Scanning ) می باشد. بعد از اینکه نفوذگر ماشینهای فعال شبکه شما و همچین توپولوژی تقریبی و آن را شناسایی کرد، می خواهد بداند هر ماشین چه وظیفه ای برعهده دارد و چه خدماتی ارائه می دهد و همچنین هرکدام از سرویسها به چه نحو در اختیار کاربران قرار می گیرند. یکی از مهمترین قسمتهای گام دوم پویش پورتهای باز روی ماشین های شبکه می باشد که نفوذگر با استفاده از ابزارهایی به نام پویشگر پورت مشهورند انجام می دهد.

حسین پولادی بازدید : 282 یکشنبه 28 آبان 1391 نظرات (1)

نام کتاب :  دوقولوهای عجیب

نویسنده :  مارک تواین

دوقولوهای عجیب ‎

ناشر :  پارس بوک

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۹۲

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۱۶۰  کیلوبایت

توضیحات :  لوژی و آنژلو برادران دوقلو هستند؛ آن ها به سبب وضع بدنی خود ناچارند همیشه با هم باشند. دوقلوها با هم می نشینند، با هم برمی خیزند، با هم راه می روند و با هم می خوابند، و با طبیعت متضادی که دارند بدنی یگانه را اداره می کنند. مارک تواین با چیره دستی تمام آن چنان به شرح احوال آن ها پرداخته است که خواننده با شوق داستان را دنبال می کند و مایل نیست قبل از پایان آن، کتاب را به زمین گذارد.

حسین پولادی بازدید : 411 یکشنبه 28 آبان 1391 نظرات (0)

نام کتاب :  هری پاتر و تالار اسرار‎

نویسنده :  جی. کی. رولینگ

ناشر :  پارس بوک

هری پاتر و تالار اسرار ‎

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۲۳۹

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  ۱,۲۱۰  کیلوبایت

 

توضیحات :  هری پاتر و تالار اسرار دومین رمان از سری رمان‌های هری پاتر است که توسط جی. کی. رولینگ نگاشته شده‌است. ادامه داستان هری پاتر و سنگ جادوست و پیش از هری پاتر و زندانی آزکابان اتفاق می‌افتد و بیان دومین سال ورود هری پاتر به مدرسه هاگوارتز است که از لحاظ زمانی بین ۳۱ ژوئیه ۱۹۹۲ تا ۲۹ مه ۱۹۹۳ قرار می‌گیرد. در این رمان لرد ولدمورت از طریق یکی از جان‌پیچ‌هایش که دفتر خاطراتش است هیولای باسیلیسک را در هاگوارتز آزاد می‌کند و موجب خشک شدن تعدادی از دانش‌آموزان می‌شود از جمله هرماینی (هرمیون گرنجر) ، کالین کریوی ، سر نیکلاس وچند تن دیگر.یک بخش دیگر این کتاب داستان اخراج شدن روبیوس هاگرید و منع جادوکردن او است. این کتاب در پادشاهی متحده در ۲ ژوئیه ۱۹۹۸ توسط انتشارات بلومزبری و در آمریکا در ۲ ژوئن ۱۹۹۹ توسط اسکلاستیک منتشر گردید.

تعداد صفحات : 40

درباره ما
Profile Pic
اهداف کتابخانه: کتابخانه یک نهاد اجتماعی است که نقش مهمی در اعتلا و پیشرفت فرهنگ انسانی ایفا می کند. به منظور استفاده هرچه بیشتراز کتابخانه ها نهادینه ساختن آنها امری گریز ناپذیر است .با توجه به محیطی که کتابخانه قرار است در آن نهادینه شود، کار وتلاشهای انجام شده در این زمینه متفاوت است .اهداف تاسیس کتابخانه ، راههای ترویج کتابخوانی و عوامل موثر در عدم استفاده از کتاب ها در این زمینه مور دبررسی قرار می گیرد. *************************************************************************** درباره کتابخانه : کتابخانه عمومی بنه گز در سال 1388در روستای بنه گز افتتاح شد. این کتابخانه در زمینی به مساحت 480 متر مربع و با زیربنای 218 متر مربع می باشد که تحت پوشش نهاد کتابخانه های عمومی کشور و اداره کل کتابخانه های استان بوشهر و اداره کتابخانه های شهرستان تنگستان می باشد .و دارای بخش های مختلفی مانند بخش مخزن کتاب ،بخش اتاق کودک ،بخش اتاق بانوان و آقایان ودارای مخزن کتب بزرگسالان - بخش ویژه کتب کودکان - بخش مرجع - نشریات ادواری - بخش ویژه کتاب های دفاع مقدس - کلاسهای فرهنگی می باشد . *************************************************************************** شرایط عضویت : 1)تکمیل فرم ثبت نام 2)دو قطعه عکس 3)فتوکپی شناسنامه 4)مبلغ 3500تومان حق عضویت سالیانه *************************************************************************** آدرس: بوشهر ،شهرستان تنگستان ،روستای بنه گز *************************************************************************** ساعت کار: کتابخانه صبح از ساعت 8الی 11 می باشد. *************************************************************************** ایمیل کتابخانه عمومی بنه گز: librarybonehgaz@yahoo.com *************************************************************************** تلفن تماس مسئول کتابخانه: 09397608581
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظر شما در مورد عملکرد کتابخانه عمومی بنه گز چه می باشد
    كدام بخش از موضوعات وبلاگ را بيشتر می پسندید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 509
  • کل نظرات : 45
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 255
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 175
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 304
  • بازدید ماه : 182
  • بازدید سال : 30,475
  • بازدید کلی : 291,634
  • کدهای اختصاصی
  • سامانه طرح کتاب من

  • شبکه کتابخوانان حرفه ای

  • نهاد کتابخانه های عمومی کشور

  • دفتر مقام معظم رهبری

  • سایت ریاست جمهوری

  • نهاد کتابخانه عمومی بوشهر